1 تأسس قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث.قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث
2 تأسس قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث.قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث
3 تأسس قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث.قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث
4 تأسس قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث.قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث
5 تأسس قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث.قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث
6 تأسس قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث.قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث
فقرة تأسس قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث.قسم هندسة تقنيات الاجهزة الطبية في عام 1994 واول دفعة من الخريجين تخرجت في العام الدراسي 1997-1998. يدرس الطالب في قسمنا مختلف الدروس النظرية والعملية وبواقع 65 ساعة نظرية و90 ساعة عملية خلال مدة اربع سنوات دراسية بالاعتماد على نظامي بولونا للمرحلة الاولى ونظام المقررات للمراحل الدراسية الاخرى، بالاضافة الى التدريب الصيفي وبواقع 8 اسابيع خلال العطلة الصيفية للمستويين الثاني والثالث
H1 NTU seeks to be a hub of knowledge and a nurturing ground for scholars in Iraq. It aspires to be the primary source of exceptional technical graduates, intellectually, emotionally, and skillfully. Additionally, it serves as a strategic planning center for national development across Iraq. The university plays a pivotal role in achieving sustainable development in the country. It is dedicated to advancing applied and theoretical sciences, striving to reach the pinnacle of academic excellence and evaluation.
H2 NTU seeks to be a hub of knowledge and a nurturing ground for scholars in Iraq. It aspires to be the primary source of exceptional technical graduates, intellectually, emotionally, and skillfully. Additionally, it serves as a strategic planning center for national development across Iraq. The university plays a pivotal role in achieving sustainable development in the country. It is dedicated to advancing applied and theoretical sciences, striving to reach the pinnacle of academic excellence and evaluation.
H3 NTU seeks to be a hub of knowledge and a nurturing ground for scholars in Iraq. It aspires to be the primary source of exceptional technical graduates, intellectually, emotionally, and skillfully. Additionally, it serves as a strategic planning center for national development across Iraq. The university plays a pivotal role in achieving sustainable development in the country. It is dedicated to advancing applied and theoretical sciences, striving to reach the pinnacle of academic excellence and evaluation.
H4 NTU seeks to be a hub of knowledge and a nurturing ground for scholars in Iraq. It aspires to be the primary source of exceptional technical graduates, intellectually, emotionally, and skillfully. Additionally, it serves as a strategic planning center for national development across Iraq. The university plays a pivotal role in achieving sustainable development in the country. It is dedicated to advancing applied and theoretical sciences, striving to reach the pinnacle of academic excellence and evaluation.
H5 NTU seeks to be a hub of knowledge and a nurturing ground for scholars in Iraq. It aspires to be the primary source of exceptional technical graduates, intellectually, emotionally, and skillfully. Additionally, it serves as a strategic planning center for national development across Iraq. The university plays a pivotal role in achieving sustainable development in the country. It is dedicated to advancing applied and theoretical sciences, striving to reach the pinnacle of academic excellence and evaluation.
H6 NTU seeks to be a hub of knowledge and a nurturing ground for scholars in Iraq. It aspires to be the primary source of exceptional technical graduates, intellectually, emotionally, and skillfully. Additionally, it serves as a strategic planning center for national development across Iraq. The university plays a pivotal role in achieving sustainable development in the country. It is dedicated to advancing applied and theoretical sciences, striving to reach the pinnacle of academic excellence and evaluation.
Paragraph NTU seeks to be a hub of knowledge and a nurturing ground for scholars in Iraq. It aspires to be the primary source of exceptional technical graduates, intellectually, emotionally, and skillfully. Additionally, it serves as a strategic planning center for national development across Iraq. The university plays a pivotal role in achieving sustainable development in the country. It is dedicated to advancing applied and theoretical sciences, striving to reach the pinnacle of academic excellence and evaluation.